nuff said

Wednesday, 30 October 2013

Cicak Dalam Cawan Yang Diminum~~!!!



Bismillahirahmanirrahim…

Assalamualaikum semua & moga2 hari ni lebih baik drpd semalam.
Tgh kusyuk jenjalan kat blog org terbaca satu perkongsian drpd saudari Lieya Von Jay mengenai Katak dalam cerek… aiyakkk.. tetibe teringat pengalaman sendiri tp bukan dgn katak tapi CICAK… eeuuwww..

I won't post the picture of that freaky small beast!! Geliiii tawww..
Sbb mesti semua taw cicak tu mcm ne upernyer kan.. geli ok..

Peristiwa 1

Pada suatu malam yang kelam.. sunyi sepi.. angin sepoi2 bahasa.
Pakcik sy ke dapur untuk minum segelas air masak.. mungkin tekaknya tetiba haus.

Malas nk bukak lampu dapur sebab cahaya bulan yang agak terang. Di capainya cawan dan

Terus menuang air masak ke dalam cawan tersebut. Tanpa melengahkan masa. Diteguknya air itu.

Sekali tekak dia rasa geli.. rupa2nya ada cicak sedang menari2 dalam mulutnya!!!

Haaaaaaaa!!!! Tersemburlah air tersebut bersama2 cicak tersebut.. lain kali bukak lampu check cawan tu dulu ok!!

Peristiwa ke 2

Sy balik sekolah dan perut pun meragam mintak makanan.
Tanpa melengahkan masa.. terus ke dapur untuk makan nasi.
Sedap la plak lauk hari tu jadi nk tambah nasi la kononnya.
Bila nak cedok nasi tu tertiba tercedok cicak yg dh arwah.

OMG~!!! Kiranya cicak tersebut termasak sekali ngan nasi lah & nasi pertama yg dimakan tu adalah Hasil campuran cicak tu… oohhh tidakkk~!!! Menangis x berlagu.

Peristiwa ke 3

Hari minggu mmg ramai akan mengambil kesempatan untuk bangun lambatkan? Termasuklah diri ini.

Sedang sedap tido tetiba rasa mcm ada benda jatuh atas dada.
Bukak je mata.. mata bertentang mata ngan cicak.
Terus melompat drpd katil and jerit mcm org sawan.

I don’t know whyyyyyy cicak suke ganggu hidup sy…

Pleaseee keave me alone!!

& byk lagi pengalaman buruk ngan cicak ni yang tak mampu nk dikongsikan bersama sebab ada unsur2 yang boleh mengaibkan diri sendiri.. hehe..

Mesti masing2 ada fobia ngan binatang tertentu kan..

U all mcm ne? binatang apa yg paling korang geli ??
Post a Comment