nuff said

Friday, 21 February 2014

Soalan Kurang Pandai

Assalamualaikum dan Salam Jumaat semua..

Semoga penghulu segala hari ni membawa kebaikan kpd kita semua..


Alhamdulillah and tahniah kpd kekawan yg dpt duit BR1M.. untung laa… hehehe


Ok, hari ni nak berkongsi pengalaman dgn kekawan yang sy pasti mesti korang pun pernah merasai..


Soalan bodoh..


Ahakss… mesti pnah ditanya soalan2 kurang pandai tu kan…?
Seperti contoh dalam gambar dibawah ni..




Mama saya suka tanya sy mcm ni.. ditanya buat apa dalam bilik air.. sy pun jawab, tgh bercucuk tanam ke.. tgh masak air ke..


Sy dgn mama mmg selamba.. sy jawab pun loyar buruk.. lepas tu mama pun ketawa smpai kuar air mata.


yang ni pulak,, adik lelaki sy selalu kene dgn mama sy...

 
kadang2 kelakar bila memikirkannya, kekadang stress jugak kan?
 

So, sy suka nk dgr pengalaman korang juga..

Dalam byk2 soalan.. soalan kurang pandai apa yg pnah korang diajukan?
Post a Comment