nuff said

Monday, 18 August 2014

FOTOGEDIK - My Hana

Assalamualaikum semua~~

ada pecinta kucing tak kat sini?

saya nak berkongsi ttg kucing saya yang paling bongsu bernama Hana~

alhamdulillah.. saya dah jaga dia sejak bulan 12 tahun lepas..

masa memula saya jumpa dia, dia baby lagi... kecik sangat masa tu macam baru lahir 3 minggu.

dia tersepit kat celah longkang .. jenuh cari ibu dia.. tak jumpa2.. so decide bawak balik and bela..

sekarang ni dia lah buah hati intan payung manja saya..

jom saya belanja FOTOGEDIK si Hana ni..











Bagaimana dengan u olls~ ada pengalaman menyelamatkan si comel tak? sudi2kan berkongsi cerita dengan saya~~ hehehe

Post a Comment