nuff said

Monday, 4 August 2014

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum Semua dan Selamat Hari Raya dan Selamat Kembali Berkerja kepada yang dah kehabisan cuti~~~

Syok tak raya korang? Mestilah syok kan sebab dapat meluangkan masa dan melepaskan rindu bersama ahli keluarga tercinta..

walaupun terpaksa menempuh kesesakan lalulintas yang luar biasa !! 

kalau orang KL mmg xde hal lah nak menempuh jem ni sebab setiap hari jem di KL.

dah dilatih secukup2nya untuk menempuh jem balik ke kampung halaman tercinta..

dengar kata, lebuhraya selatan tidak mengalami kesesakan seteruk lebuhraya utara dan pantai timur?

saya sendiri bergerak daripada KL ke Kuala Kangsar, Perak pada jam 3.30 pagi dan tiba ke destinasi pada jam lebih kurang 11 pagi.. 7 jam kot! perjalanan yg selama ni hanya memakan masa 3 jam..

Tapi, tak boleh lawan kawan2 saya yang lebih kesian.. 



Sabarlah kawan2 ku sayang.. tahun depan mesti kene redah lagi..

disini sy nak ambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada semua rakan blogger andai kata post2 saya ada yg mengundang hati terluka..


Post a Comment